Het voltallige team van De Wijze Eik – campus Casier bedankt jullie hartelijk voor de massale opkomst! Door iedereen was dit schoolfeest alweer een wijze beestige boel 😀 Als dank en voor wie er jammer genoeg niet bij kon zijn een sfeerfilmpje hieronder zoals gewoonlijk 😉
